Де я можу знайти офіційні прошивки?

Всі останні версії прошивок для пристроїв inext доступні тільки для онлайн-оновлення по OTA. Ви можете перевірити наявність оновлень в Інтернеті на своєму пристрої в розділі «Налаштування» - «Про пристрій» - «Оновлення системи». Якщо у вас виникли проблеми з оновленням пристрою, зверніться в наш сервісний центр.

На моєму пристрої чорний екран, що мені робити?

Перш за все, спробуйте просте перезавантаження: від'єднайте пристрій від розетки, почекайте 30 секунд, потім знову підключіть. Якщо це не допомагає, зверніться в наш сервісний центр.

Мій пристрій повідомляє, що він заблокований. Що мені робити?

Перш за все, спробуйте зв'язатися з вашим інтернет-провайдером (ISP). Якщо ваш інтернет-провайдер не може вам допомогти, напишіть нам, використовуючи контактну форму.